Website Kurma
Eylül 14, 2022Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve nazarıitibar alanları üzere değişçilikkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işçilikletmeniz ciğerin farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, reva maliyette ika zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arz alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına yer hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu allıkırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl nöbetçi cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş süreçlerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir evet.